Haber

‘Hepsiburada E-Ticaret İhtisas Merkezleri’nin ilki Adana’da açıldı

Hepsiburada, 6 Şubat depremlerinin ardından “Hepsiburada Sözü” vererek başlattığı “Ticaret ve Teknolojinin Gücü Deprem Bölgesine” programı kapsamında Adana Ticaret Odası’nda ilk “E-Ticaret İhtisas Merkezi”ni açtı. E-Ticaret İhtisas Merkezleri, bölgedeki KOBİ’ler, esnaf ve online satıcıların ofis, stok, lojistik, pazarlama, müşteri hizmetleri ve eğitim ihtiyaçlarını karşılayacak.

 

Hepsiburada’nın “Hepsiburada Vaadi” ile 6 Mart’ta başlattığı “Ticaret ve Teknolojinin Gücü Deprem Bölgesine” programı kapsamında hayata geçirme sözü verdiği “E-Ticaret İhtisas Merkezleri”nin ilki açıldı. Adana’da. E-ticaret ekosistemini sallanan bölgede büyütmek ve geliştirmek, küçük işletmelerin ofis, stok, lojistik, pazarlama, müşteri hizmetleri ve eğitim ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla Adana Ticaret Odası bünyesinde açılan Hepsiburada ETİM, açılacak diğer merkezlerle birlikte tüm bölgeye hizmet verecek.

Hepsiburada Tahvil, Adana’da açtığı E-Ticaret İhtisas Merkezi ile mevcut e-ticarete adım atacak veya hâlihazırda e-ticaret faaliyeti yürütecek KOBİ, esnaf ve küçük işletmeleri desteklemeye devam ettiklerini ve artık ödeştiklerini bildirdi. bölgedeki tüm satıcılara daha yakın. ve Sürdürülebilirlik Kümesi Yöneticisi Cem Tanır, “E-Ticaret İhtisas Merkezimiz ile iş ortaklarımızı e-ticaretin yanı sıra ofis, stok, lojistik, pazarlama ve müşteri hizmetleri ile e-ticarete başlayacakları hazırlıyoruz. bölgede. Bu doğrultuda çevremize katılacak yeni iş ortaklarımızla birlikte bölgenin iş hacmini artırmayı ve kalıcı refahın sağlanmasına destek olmayı hedefliyoruz. Bölgede açılacak İhtisas Merkezlerinin ilkini de tüm bölgeye hizmet veren büyük bir lojistik üssümüzün de bulunduğu Adana’da açtık.” söz konusu.

Hepsiburada’nın deprem bölgesinde kalıcı refahın tesisine katkı sağlamak amacıyla Mart ayında başlattığı “Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü” programı ile bölgedeki KOBİ ve esnafa teknoloji, ticaret, lojistik ve Hepsiburada’nın pazarlama olanaklarını hayata geçirecek ve iki yıl içinde bölgeden tüm Türkiye’ye ve Türkiye’ye ulaşacak. Dünyaya toplam 10 milyar TL’lik satış hacmi oluşturulması hedefleniyor. Hepsiburada Kalami, KOBİ’leri, esnaf ve küçük işletmeleri, kadın girişimcileri ve kadın kooperatiflerini desteklerken; bölgenin e-ticaret ve lojistik kapasitesinin artırılması; İstihdamı artırıcı hizmet ve faaliyetlerin bölgeye transferini, çocuklara ve ailelere yönelik eğitim ve sosyal donatıları içermektedir.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu